سیم و کابل پژواک همدان

شرکت کابل پژواک همدان، در اردیبهشت سال (۱۳۸۹)، در محل فعلی کارخانه، واقع در شهرک صنعتی ورامین، در زمینی به مساحت (۵) هکتار تاسیس شد. با تجهیز نمودن کارخانه به دستگاه های مدرن و با کیفیت اروپایی، در مدت زمان (۶) ماه، در اذرماه سال (۱۳۸۹) خط تولید شرکت بهره برداری شد. با شروع شدن فعالیت کارخانه، برنامه ی توسعه و نیز اهداف شرکت بر اساس دو محور زیر، در دستور کار شرکت قرار گرفت :


1. توسعه ی خط تولید و نیز افزایش ظرفیت تولیدی انواع کابل های ساختمانی
2. افزایش کیفیت روز افزون و مستمر کابل ها، برای دستیابی به استاندارد های جهانی و صادرات به کشور های منطقه
با پیگیری و نیز تلاش مستمر پرسنل و مهندسین گرامی این شرکت، حجم تولید کارخانه از (۱۲۰) تن در روز، در سال (۸۹) به (۳۳۰) تن در روز، در سال (۹۲) رسید که این موضوع به خودی خود گامی مهم در راستای دستیابی به اهداف (۵) ساله شرکت به حساب می امد.
در ادمه به معرفی اجمالی شماری از محصولات صنایع کابل‌ سازی پژواک همدان می پردازیم:
• کابل‌ کنترل ساده و شیلد‌ دار
• کابل انتن کواکسیال
• کابل نصب ثابت زمینی
• کابل سکتور و کنسانتریک
• سیم ارتینگ، تلفن، مخابراتی و شبکه
• سیم و کابل افشان، نیمه افشان و مفتولی

 

و همینطور از ویژگی‌ های صنایع کابل سازی پژواک همدان می توان موارد زیر را خاطر نشان کرد:
عرضه ی محصولات دارای نشان استاندارد ملی ایران و نیز استاندارد بین‌المللی (ISO) و (CE)
• اخذ تاییدیه از شرکت توانیر و انجمن مدیران کنترل کیفیت صنایع و نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان
• فروش عمده محصولات
• ارسال سفارشات به تمام نقاط کشور

خرید سیم و کابل پژواک همدان

یکی از پررنگ ترین نکاتی که در مورد خرید سیم و کابل پژواک همدان وجود دارد، توجه نمودن به خصوصیات و همینطور ویژگی هایی که محصول دارد و نوع کاربری مورد نظر ان است.

سیم و کابل ها، نمونه هایی بسیار متنوع دارند و انان در هادی و عایق، اندازه و رسانایی، ایمنی و … با یکدیگر متفاوت خواهند بود. سیم و کابل پژواک همدان، با در نظر گرفتن این تمایز ها و نیز اهداف کاربردی که برای این سیم و کابل ها، در نظر گرفته شده است، و همینطور توجه به نیاز مشتری در استفاده از ان و هزینه ای مقرون به صرفه، اقدامات لازم برای تولید سیم و کابل هایی قابل قبول و پذیرفته شده را انجام داده است.

اگر به دنبال خرید و نیز استفاده از سیم و کابلی مطمئن و با کیفیت، در کنار مقرون به صرفه بودن هستین، شما خریداران گرامی، می توانید پس از انجام بررسی های لازم و کافی و نیز کسب اطلاعات مورد نیاز خود پیرامون خرید سیم و کابل پژواک همدان و همچنین اطلاع از قیمت ها، به سایت میران لایتینگ مراجعه نموده و یا با بخش فروش تماس حاصل فرمایین و خریدی اسان و سریع با بیشترین اطمینان انجام را انجام دهید. از فروشگاه و محصولات اینترنی سایت ما دیدن فرمایید و این تجربه ی خرید را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید.

سیم و کابل پژواک همدان

قیمت سیم و کابل پژواک همدان

قیمت سیم و کابل پژواک همدان، مانند سایر محصولات دیگر، بستگی به فاکتور هایی متعدد دارد. تا حدودی قیمت این سیم و کابل ها،مربوط به ویژگی هایی ثابت و در عین حال متفاوت انواع سیم و کابل های پژواک همدان است، از جمله : جنس هادی و نیز تعداد رشته ان، رنگ کابل و نوع عایق و ایمنی که سیم و کابل دارد، کیفیت محصول و همینطور نوع کاربری انواع سیم و کابل ها در کنار استاندارد های استفاده شده در تولید نمودن سیم و کابل و سایر مشخصه ها . مثلا هادی سیم می تواند از جنس مس و یا الومینیوم و همینطور مس قلع اندود باشد. روی هادی از عایق و حفاظ، زره فلزی و یا روکش استفاده می شود.

تفاوت کابل ها ناشی از کاربرد انان نیز است، یعنی نوع کاربرد انان موجب می شود که جنس و شکل انان، سطح مقطع و نیز تعداد هادی ها و عایق انان با یکدیگر متفاوت باشد. عموما هادی ها از نظر شکل سطح مقطع، دو شکل گرد و نیز مثلثی دارند.

از طرف دیگر، با توجه به متغیر بودن قیمت دلار، قیمت سیم و کابل پژواک همدان همواره در نوسان است و نمی توان قیمتی مشخص را در بازه های مختلف، برای ان در نظر گرفت. سیم و کابل پژواک همدان، در کنار داشتن کیفیتی مطلوب و مطمئن، همواره از قیمت های مناسبی نیز برخوردار است.

به منظور اطلاع از قیمت سیم و کابل پژواک همدان و انواع انان، می توانید با مراجعه به سایت ما و نیز بازدید نمودن محصولات موجود، در کنار بهره مندی از اطلاعاتی مفید، از قیمت محصولات نیز اگاهی یافته و خریدی مطمئن را انجام دهید. علاوه بر ان می توانید با کارشناسان ما، به منظور اطلاع یابی از قیمت سیم و کابل پژواک همدان و نیز سایر اطلاعات مورد نیازتان، در ارتباط باشید.